Fy vad jag SkÄmS!

Förlåt mig :(

Det här med att blogga tycker jag egentligen är jätte kul men jag förstår inte hur man får tid med det när man jobbar heltid och sedan har två barn att ta hand om.
Det finns många föräldrar som bloggar, jag vet det men jag får det inte att gå ihop.
Nu när jag loggade in typ första gången på jätte jätte länge då hittar jag massa fina kommentarer från folk som hittat till min blogg och berättar för mig hur mycket som gillar den och så har jag inte sett de förens nu!! PINSAMT.
Jag bara la av direkt utan att ens bry mig. Känns jätte jobbigt att jag inte gjorde nåt avslut på det hela.
Jag har nu bestämt mig för att jag ska blogga IBLAND! Skriva av mig lite och om vad som händer i livet. Men kanske inte sådär super aktivt som förr, det beror helt på hur det går med allt och vad tiden tillåter mig till.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback