♥ William ♥

Hej mina vänner!

Jag har ju inte skrivit på så länge och det finns så mycket som har hänt så jag vet inte om jag ska skriva om det eller bara strunta i det och skriva på i Nuet :) Får fundera på det ett tag och köra på som vanligt tills dess. Får göra ett "Tillbaka blick" inlägg annars någon dag.
William har blivit så himla kinkig nu i slutet :( Vet inte om det beror på att Nova-Lii har varit så sjuk och legat på Sjukhus nu i förra veckan som gjort att han känt sig lite orolig och "utanför". Han har aldrig varit så förr men dom sa på dagis idag att många barn kommer in i en sån period.
Dom väckte honom vid 13:00 tiden på dagis idag och då började han gråta och skrika, sen fortsatte det till och från fram tills jag kom och hämtade honom :( Inte hade han ätit någon "mellis" heller och det gör han ALLTID!
Jag vet inte vad det kan vara. Han har aldrig varit ledsen på dagis för och aldrig protesterat.
Han fortsatte med det beteendet när vi kom hem också i säkert 1 timme, ända gången han va tyst va när han satt i mitt knä, men det kunde han ju inte hela tiden eftersom jag måsta ta hand om Nova-Lii med.
Så tråkigt att det blivit så här, jag hoppas verkligen att det blir bättre nu med tiden när dom är friska båda två. :( Man blir ju så ledsen i mammahjärtat när man inget kan göra. ♥
Om någon som läser här och som har syskon tätt, har eran äldsta blivit så någon gång? Kan det vara avundsjuka eller att han känner att han inte får den tid han vill ha av oss?
Nu ska jag kika på gårdagens BB avsnitt för att sedan vänta in det nya :) Ska klämma in ett Unga mödrar avsnitt där emellan också.

Ha en mysig kväll♥
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maria Verlin

Kan säga att jag känner igen mig ganska så mycket =) Jag ägnade all tid åt Wilma när Hjalmar sov. På så sätt så fick båda mycket uppmärksamhet.. Inte lätt att få ihop allt varje dag. Men det funkar på nå sätt iallafall...

2011-05-25 @ 18:25:31
URL: http://mariavhristinaalvine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback