Dagen började bra!

:)

Visst fick jag frukost på sängen imorse :) Vilken underbar familj jag har. Dagen började toppen och jag hoppas att det fortsätter så här bra hela dagen. Jag ska få en ny väska och en mascara av min kära Peter idag. Det blir en morsdagspresent från han och barnen :)

Alla bilder på håret blev så dåliga så jag vet inte om det syns så mycket. Därför väljer jag att inte lägga ut några före och efter bilder. Men bjuder på dessa bilder tagna idag :)



Nu är det dags för lunch, sen iväg för att handla samt hälsa på svärmor.

Ha en underbar morsdag ♥

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Men vi borde boka in en dag snart! Vi går på sparlåga denna månad (väntar på pengar sedan januari från FK.....) men nästa månad ser ljusare ut :) Ska du komma upp eller jag ner? Spelar ingen roll för mig!!!



Och tycker din nya design är superfin gumman!

Puss!!!



2011-05-29 @ 20:46:58
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt med frukost på sängen. Det skulla jag aldrig få här hemma hahaha Min gröt är för jobbig att göra

2011-05-30 @ 22:16:59
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback