Ett barn, Två barn och TRE barn!

Hej på er!


Idag har vi underbart väder här hemma :) Lite väl molnigt just nu bara men jätte varmt ändå. Jag, William och Nova-Lii är hemma hos mamma och myser. Vi tog med oss barnpoolen och åkte hit i skaplig tid imorse så barnen har badat och lekt en massa ute på baksidan. Just nu sover dom som stockar, en i vagnen och en i resesängen ute på altanen :) Det är så skönt när andra är hemma på dagarna så man har någon att umgås med :) Speciellt när det är världens bästa Mamma/Mormor <3

Om ett par timmar ska vi åka hem, och då blir jag "TREbarnsmor" för ett tag :) Vi ska ta med oss Leia hem från dagis. Tyckte så synd om henne som skulle vara på dagis till efter 5 någon gång helt själv. Dom var endast 3 barn där idag och hon skulle hem sist. Så vi bestämde oss för att ta med henne hem så hon och William får leka av sig lite.

För er som inte vet så är Leia och mina barn Kusiner, min brors dotter alltså! Leia och William är född samma år med 3 månaders mellanrum. Så dom leker bra ihop :)


Leia och William en natt hos Farmor/Mormor*



Nu ska jag tvätta håret innan barnen vaknar.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback