Beräknad födsel.

5 Juni 2009

Idag är det 2 år sedan min älskade William var beräknad att komma ut till oss :) Han kom visserligen inte då men ändå sitter datumet starkt inristat i mitt hjärtat och jag minns hur jag längtade efter just den här dagen för 2 år sedan. Man ska inte stirra sig blind på sitt BF datum men när man väntar första barnet så är det svårt att tänka på nåt annat än datumet man får som BF.


Min älskade lilla William, jag älskar han så oerhört mycket och jag vill bara stoppa tiden. om 9 dagar fyller han år, hela 2 år! Jag kan inte förstå att min lilla lilla William blir så stor. Jag minns när han va en liten bebis och man kunde sitta och stirra på honom i timmar och han bara låg kvar på samma plats och det ända han gjorde var att grimasaera. Älskade barn! ♥


Lyckan är total, ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2011-06-06 @ 10:30:01
URL: http://sofiasfoto.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback