Världens bästa.

Idag är vi hemma och är sjuka allihop, Jag, William och Nova-Lii. Typiskt! Jag har feber och ont i halsen, William har feber, ögoninflammation och är dålig i magen och Nova-Lii är bara snorig än så länge och jag hoppas verkligen att det stannar på den nivån för henne, vill inte att hon ska få feber osv.


Barnen i sängen imorse♥ 
 

Världens bästa♥ 


Och igen världens bästa♥


Blir nog inge bilder på kläderna idag heller då jag knappt orkar resa mig från soffan men jag lovar att lägga in bilder så småning om.

Förresten på Måndag kanske Tisdag kommer min Syster hem, Woohoo! som vi längtar.

♥Kramis♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Och som jag längtar med!!!! Blir måndag till 99% :D

2010-10-14 @ 15:19:01
Postat av: Caroline

Wii :) Du kommer väl på måndag kväll då?

2010-10-14 @ 15:27:13
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback