Värdelös :'(

Nej, usch och fy. Näsdropparna och utsugaren funkade inte alls bra hon är alldeles för snorig och täppt :( Gud vad jobbigt detta är jag har redan ångest för ikväll när vi ska lägga oss. Jag tycker så himla synd om henne och hon är ju så hjälplös, jag ångrar mig att William började på dagis alldeles innan hon föddes, det är ju där ifrån alla bakterier kommer :(
Jag hoppas verkligen att det släpper snart för detta är verkligen inte roligt!

Nu ska William och jag mysa ner i soffan och se på barnkanalen en stund för vi är så trötta idag, men vi får väl se hur länge han ligger stilla där med mig. 2 minuter om jag har tur :)



Bjuder på bilder från i lördags när William skjutsade syster i vagnen helt själv ♥




Kommentarer
Postat av: Johannes

Det hostas och snoras här hemma också. Säkert samma sak eftersom Julia är på samma avdelning som William.



Gillar din blogg. Den är ärlig och man får se båda sidorna av att vara förälder.



Hoppas de snart bli friska!

2010-10-11 @ 16:23:28
URL: http://teknikhemmet.se
Postat av: Caroline

Ja jag har träffat Julia där några gånger och sett att hon också är snorig, det är inge roligt! Men förhoppningsvis så blir det bättre snart :)



Tack så jätte mycket Johannes, roligt att höra.



Ha det bra!

2010-10-11 @ 16:46:09
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback