Varför välja livet utan dom?!

Just nu sover båda barnen och jag njuter en stund av lugnet till Miss Li's underbara toner :)





Det regnar ute och ser inte alls ut att vara nå trevligt väder, jag har inte varit ut nåt idag och det ser inte ut som jag tänker göra de heller. Bara senare ikväll när jag ska till min underbara mamma och umgås med henne medans P tränar. :) Jag älskar min Mamma, hon är bara bäst!♥

William har börjat prata väldigt mycket nu, det kommer nya ord varje dag. Han kan verkligen göra sig förstådd och han är så otroligt smart, jag undrar vad han fått den smartheten ifrån?!, det kan ju inte vara från någon annan än mig ;)haha!. Han är också så snäll mot sin lillasyster och hjälper mig/oss med massor av saker. Jag är så stolt över honom. Jag är stolt över båda mina barn, dom är det vackraste som finns och dom är mitt liv. Denna kärlek man har till sina barn är väldigt svår att förklara till dom som inte har några barn men dom som har det vet vad jag pratar om. Det är bara så UNDERBART♥

Jag förstår mig inte på föräldrar som lämnar sina barn, hur kan man?! hur kan man vara så dum att välja något/någon annan framför sina barn? Man går miste om det bästa man kan uppleva i hela ens liv.
Visst är det deras val men idioter säger jag bara.

När man gått miste om sina egna barns uppväxt och sedan kommit tillbaka på ett vis varför då inte ta vara på tiden tillsammans med sina barnbarn?! Varför välja livet utan dom också!? DU sårar dina barn yttligare en gång, du river upp såren dom en gång haft och DU sårar dina barnbarn.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, idiot kan man ju säga. Förstår inte heller...Jag Älskar Dig!

2010-10-07 @ 15:23:57
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, sötnosarna <3

2010-10-07 @ 20:01:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback