Det är tufft många gånger.

God förmiddag :) Morgonen har varit lite seg, William är inte riktigt 100, snorig och hostig. Hoppas det är bättre imorgon när det är dags för dagis igen.
Nova-Lii kräktes ner hela mig också så det va bara att bädda ner henne på skötbordet inne i badrummet och sätta William i badkaret samtidigt som jag duschade :) hahaha! Snacka om omständigt bara för att få ta sig en dusch. Men barnet blev ju ren han med så det vart två flugor i en smäll :)
Nova-Lii fick sig en snabb tvätt bara då all spya endast hamnade på mig.

Det är mer jobb än vad jag föreställt mig med två barn, allt va faktiskt så mycket lättare och smidigare när man bara hade ett barn att tänka på. Jag ångrar mig inte att vi skaffade dom så tätt men man hinner inte med sig själv så mycket. Det är underbart och jag älskar dom små men det är tufft, mycket tufft många gånger.

Nova-Lii växer så det knakar,                         
imorgon ska vi till BVC och det ska bli så
spännande att se hur mycket hon gått upp :)

 
William kollar på Rorri en racerbil, i väntan på att lunchen ska bli klar :)


Kommentarer
Postat av: Maria Johansen

Tiden går så fort Carro, när man har 2 så tätt inpå. Snart, så snart leker dom så underbart m varandra, att man inte märker av dom.(en liten stund iaf) Även fast man kanske inte kan få egen tid, men man kanske kan ta dom där snabba Powernapsen som behövs ibland. (Jag har tagit många, och tar dom ff fast mina är 4.5 och snart 6.

2010-10-05 @ 21:54:54
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tack gumman. Tror jag bestämt mig för att göra ett, tycker nog att det är värt pengarna. Är ju bara en chans i livet att göra det på just det här barnet.



Förstår att det är tufft för dig till och från. Men vet att du är en superbra mamma och att du klarar det galant! Tror även att det kan vara skönt om ett par år (även om det är svårt att se nu..) att ha två så tätt på varandra.



Kram gumman! Ps. Vad bra att du kommenterade min blogg så jag hittade till din :) Nu ska jag titta in här ofta!

2010-10-06 @ 10:06:04
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Caroline

Maria: Jo jag vet att tiden går ju fort, nästan för fort många gånger men som du säger snart har dom varandra att leka med. :) Powernapsen kommer nog jag också leva på länge, det är nog den bästa uppfinningen vi mammor har :)

2010-10-11 @ 09:45:05
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback