Shopping :)

Idag har det inte blivit nåt skrivet här i bloggen för jag har ju varit i självaste Sundsvall :)
Har varit på Birsta med bästa Malin (
http://malinkarlstrand.blogg.se/ ) hela dagen.
Tack för ett toppen dag stumpan

Det blev lite shopping idag till mig själv och jag har försökt knäppa kort på det men det blir så konstiga bilder, får se till att knäppa när jag har kläderna på mig så får ni se dom så och då :)
Det vart iallafall ett par svarta och ett par gråa tights från H&M, en brun och en svart tunika från Only och en munktröja från BikBok :) Det är så kul att kunna köpa "vanliga" kläder igen. hihi 

Just ja ett kort fick ja ju som blev bra och det är på Williams fina nappar som jag hittade på apoteket :)
Jag tröttnar på allt som är samma hela tiden och napparna han har ändrar dom aldrig, jämt samma färger men nu äntligen hittade jag dessa med lite mönster på :)


Usch klockan är mycket. P sover redan och jag ska göra kväller nu jag med, är så himla trött och hoppas på mer sömn denna natt än natten innan.

Godnatt vänner!

♥Kramis♥


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

2010-10-14 @ 13:21:45
URL: http://m
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Tack själv för en mysig dag gumman! Jag är på't snart igen :)

Ja, lägg upp lite bilder på de fina kläderna! Tunikorna var ju såå fina på dig!



Puss&kram !

2010-10-14 @ 13:22:31
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback