Frukost, Promenad, Lekpark, och Besök :)

Äntligen lite tid till datan :) Dagen började tidigt idag igen, William vaknar i vanliga fall mellan 7 och 7.30 men igår och idag har han vaknat 05:40. Inte okej! Igår klev vi upp, men idag tvingade jag han att ligga kvar i sängen med mig och han somnade om tillslut men det tog tid. strax efter 8 klev vi iallafall upp han och jag och åt frukost tillsammans medans Nova-Lii låg kvar uppe och sov . Snacka om mysigt bara han och jag <3

Efter frukosten så hämtade jag ner lillasyster och matade henne samt gjorde henne klar så tog vi på oss ytterklädera och tog oss en lång promenad samt stannade till i lekparken i drygt en timme :) William älskade att få springa av sig och leka med mamma :)
Det är så skönt att inte vara gravid längre, det är så skönt att jag oxå kan leka med William utan att känna mig tjock och otymplig och utan att få ont och tycka det är jobbigt. Jag känner mig mer som en bra mamma nu än vad jag gjort under graviditeten. Det känns underbart!

Vi har även hunnit med besök på förmiddagen, Min pappa och ungarnas Morfar kom på besök för att se nytillskottet för första gången samt lämna lite presenter sen han va utomlands. William tycker det är så roligt när Morfar kommer, det är ju inte så ofta dom ses så från en början är han jätte blyg och knäpp tyst men när han börjar känna sig bekväm igen så skriker han och härjar med bästa morfar en massa :) <3

Nu sover båda barnen sött och jag sitter här och kikar runt lite, ska även se till att vila mig lite nu medans jag kan för snart är det fullrulle igen :)

Lite bilder på barnens presenter från Morfar samt lite från lekparken idag!


William's snygga spiderman tröjja :)       Sen dom snygga skorna :)
    

Nova-Lii's snygga kläder :)


I lekparken :)

     

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad duktig du e Carro!!!!!!!!!! Puss Kristin

2010-10-01 @ 15:48:50
Postat av: Annelie

Så snygga kläder och skor! As fräckt :) Träjan han har på sig va den han fick av mamma från dom va här nere va?... Älskar dig syster!

2010-10-01 @ 16:03:44
Postat av: Caroline

Tack Kristin vad du är snäll som säger så. Puss

2010-10-11 @ 09:45:48
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback