Typiskt höstväder

Idag är det typistk höstväder här hemma, jag tycker det kan vara rätt mysigt ändå! Nog är hösten tråkig men som sagt så kan de vara lite mysigt med detta väder, men bara ibland.

Idag ska jag inte göra ett skit! William är på dagis i några timmar och jag och Nova-Lii ska alldeles strax krypa ner under täcket igen och sova, sova, sova minst ett par timmar. Jag vet att jag tjatar mycket om att jag är tött men det är inte så lätt att vara pigg när vi är 4 st i sängen varje natt och den ena väcker den andra. Det blir inte mycket sömn då, och därför är det skönt att ha William på dagis några dagar i veckan så man kan passa på att vila upp sig igen :)
Eller nu kom jag på, kanske att jag visst ska göra nåt innan familjen kommer hem.
Det är ju faktiskt kanelbullensdag idag så kanske att man ska baka lite bullar??
Ja, det ska jag göra men det får bli senare efter lunch för jag har nog inte allt hemma och måste vänta på att P kommer hem med bilen innan jag kan handla hem det som fattas :) Vilken bra idé.

Tösen har tappat humöret nu, hon vill nog ha lite uppmärksamhet och vill nog inte att jag sitter här hela tiden :) Jag ska ägna mig åt henne nu så hörs vi mer senare.


uNdErBaRa BaRn ♥ ♥ ♥


Kram / C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback