Tjejkväll :)

Idag har jag inte haft tid till datan, William har fortfarande feber. Han sover redan och jag behövde bara ligga där uppe med honom i 5 minuter innan han hade somnat in. Stackarn! Tycker det är så jobbigt när han bara gnäller och inget är bra. Han vill inte ens äta och ni som känner William vet ju hur mycket han gillar mat! Han ÄLSKAR mat.

Igår eftermiddag fick jag ett sms från Bästa Sofia som frågade om jag ville komma hem till henne och äta middag och dricka lite vin :) Nappade självklart på erbjudandet och glad är jag för det. Det va skönt att få lite tid ensam utan barn och bara få vara och slappna av en stund. Tack för en toppen kväll tjejer och för den goda maten Sofia.

Nu ska jag mysa ner i soffan tillsammans med min älskling och snart börjar ju Ensam mamma söker :)

Trevlig söndagkväll mina vänner!


Jag älskar er mina underbara barn♥

♥kramis♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

superkul att du kom älsk <3

2010-10-18 @ 11:13:10
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Ja precis. Man vill ju gärna ha ett datum men sen så kommer ju bebisen när den själv känner för det :) Så får se vilket av alla datum som jag fått som stämmer bäst in efter 3d :)

2010-10-18 @ 12:38:23
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback