Stressig morgon :/

Ja det kan man säga att det blev. Jag vaknade klockan 08:45 och 09:30 ska William vara på dagis. Ni med barn vet att det inte går så fort alla gånger och speciellt inte om man har två barn som ska matas, tvättas och kläs på :) Men vi hann i skaplig tid, vi vart bara tio minuter sen.

Gud så mycket kort jag har på datorn nu. Måste rensa någon dag annars kommer minnet bli fullt snart. Har lagt in lite nya kort nyss som jag tänkte bjuda på i detta inlägg och självklart är det på mina fina barn♥







Nu är det dags för lite mys i soffan med Novisen innan Peter kommer hem på lunch.

Ha en bra dag!

♥Kramis♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad lustigt! :) Du kanske gav mig lite energi genom dina drömmar till att slutföra detta projekt ;) Att måla 6 varv var ganska jobbigt :P

2010-10-28 @ 17:39:02
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback