Påminnelse

Kom ihåg ni som inte har någon blogg och som kommenterar min, får svar av mig inne på kommentarerna på det inlägget :)

Har inte haft mycket tid till datan idag, det är inte lätt att vara hemma med 2 barn som är sjuka och vill ha uppmärksamhet och närhet samtidigt när man själv är sjuk :(. Jag är helt slut nu och väntar på att få gå och lägga mig. P lägger William just nu och sen blir det lite god kvällsfika och lite tid tillsammans :) gillart!
Om vi inte mår bättre imorgon så får nog P vara hemma och ta hand om oss :) Men förhoppningsvis så mår jag bättre och har mer ork och energi.

Ha en mysig kväll mina vänner i detta blåsiga höstväder.

♥Kramis♥

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas ni kryar på er snart gumman!!!

2010-10-14 @ 20:00:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback