Man blir rätt så ensam

Idag har det varit en jobbig dag, jag vet inte varför men jag känner mig så nere. :( Jag försöker hålla humöret uppe och jag försöker hitta på saker hela tiden för att inte känna mig så ensam. Man blir rätt så ensam när man får barn har jag märkt. Det är rätt jobbigt och tråkigt men visst, det kan vara värt det för man har ju det mest underbara man han ha, just sina barn! 

Iallafall så har jag och barnen varit själva idag då P varit och spelat innebandy.
Barnen och jag har varit på stan en sväng, sen har vi fikat med bästa Sofia :) Vi har också hunnit med lekparken en sväng och ett besök hos Farmor och Farfar :)
En långt jobbig dag men ändå har vi hunnit med en hel del.

Kvällen är snart slut för min del också då jag känner mig väldigt trött, jag vet ju att jag kommer bli väckt några gånger även denna natt så det är snart dags att hoppa i säng. Jag vet att jag är tråkig klockan är ju bara nio men så är det, jag är trött. Godnatt älskade vänner!



Peter, tack för det fina du gett mig. Nu har jag allt jag någonsin önskat mig. Jag älskar dig/er ♥ ♥


     


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för supertimme, du är näst å man får känna sig ensam men i hjärtat vet du att du inte är ensam, och det är viktigast :)

2010-10-04 @ 17:27:08
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback