Ladies Night

Åh vad skönt med en sovmorgon :) Vi vaknade kl 10:00 imorse och nu känner man sig verkligen utvilad. Vi åkte in till stan en sväng och solade innan William kom hem men nu är han hemma igen och ligger och sover ute i vagnen. Det är underbart väder idag, och det känns i hela kroppen att det är en bra dag :)

Ikväll är det dags för Ladies Night i Gävle tillsammans med min underbara mamma och syster, jag ser verkligen fram emot en kväll ensam med dom bästa.
Peter blir hemma med barnen och det kommer att gå utmärkt :) Det är tur att jag hade super mycket mat i början så vi har hemma i frysen, hon är lite liten för ersättning än känner jag.

Vi ska iväg och handla nu bara William vaknar så ska göra mig ordning nu innan.

Ha en mysig lördag mina vänner!

♥Kramis♥


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas ni får en jättemysig kväll gumman! Puss och kram

2010-10-23 @ 23:12:57
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback