En hemsk natt :'(

Natten var hemsk om man får säga det så, William vaknade strax före 01:00 och var vaken till efter 03:00 någongång. Han bara grät hela tiden och inte ens alvedonen fick tyst på honom. Vi gjorde ett försök att trycka på tv:n efter nästan en timmes gråt och då blev han tyst och kollade på dansbandskampen. :) Prövade släcka ner en gång men då började han gråta och skrika igen så tv;n fick vara igång till strax efter 03:00, då fick jag nog och knäppte av och han somnade inom några minuter. Så jobbigt att inte veta vad som är fel och det är ju så jobbigt att inte få sova.

Som tur var så vaknade inte Nova-Lii en enda gång under natten :) Hon vaknade först vid 06:00 för att äta, sen somnade vi om och sov till 09:00. Min syster sov här inatt också dock inne i Williams rum men hon vaknade ändå av hans gråt, men sånt är livet ibland speciellt med små barn.

Peter har varit med William hos läkaren idag, men det va inget allvarligt som läkaren kunde se. troligen bara ett vanligt virus. Han har varit feberfri idag så om det fortsätter så inatt och imorgon så får han vara på dagis då :)

Ge mig en systemkamera, så mycket roligare att fota och så mycket finare bilder än med en digitalkamera!


Nova-Lii är mer vaken på dagarna och hon är med lite mer nu, älskade barn!


 
Men lite trött blir man ju när mamma fotar hela tiden :)


William mitt hjärta

Glad





♥ ♥ ♥ ♥

Jag Älskar Er!


♥kramis♥


Kommentarer
Postat av: Johannes

Vi hade en lång period med Saga då hon var vaken ett par timmar nästan varje natt. Hon var inte ledsen men kunde inte sova så vi satt uppe och kollade på TV. Det var inte roligt och jag hoppas ni slipper fler vakennätter.



Kan bara hålla med om att en systemkamera är perfekt med små barn. Bilderna blir bra och dessutom är den tillräckligt snabb för att hinna fånga de små liven! Du får väl önska en av Peter i julklapp :)

2010-10-19 @ 20:58:37
URL: http://teknikhemmet.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Men lilla gubben då. Hoppas det blir en bättre natt inatt och att han kryar på sig snart vad det nu än är. KRAM!

2010-10-19 @ 22:30:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilka fina bilder hjärtat! Önskar jag var där å!

2010-10-20 @ 08:30:40
Postat av: anniina

oj vännen de låter jobbigt hoppas att william blir frisk snart vet hur jobbigt de är när man inte kan hjälpa sina barn eller ta bort de onda.

men jag måste säga att dina barn är så otroligt vackra blir faktiskt lite tårögd :)

de är synd att vi bor så långt bort annars hade säkert våra barn lekt fint ihop <3 puss på er <3

2010-10-20 @ 10:18:06
Postat av: Caroline

Johannes: Ja det är inte roligt när man får vara uppe på natten, jag är så mörkrädd så jag är glad att tv finns i sovrummet :) Inatt har han sovit hela natten vaknade och vela sova i våran säng men annars har natten varit lugn. Han är på dagis idag för han har varit fri från feber nu sen igår.



Haha, ja det ska jag göra eller jag har redan gjort de. så nu är de bara hoppas :)

2010-10-20 @ 10:26:55
URL: http://underbaranii.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jeanette: Kom och hälsa på oss när du vill, vi är hemma för de mesta :) Vi saknar dig

2010-10-20 @ 10:28:03
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback