Börjar bli som vanligt igen.

Natten har varit betydligt bättre inatt :) William vaknade bara en gång och ville komma in till vårat rum och sova men sen har vi sovit hela natten. Vi vaknade vid 07:30 imorse så jag känner mig utvilad idag :)

Andra feberfria dagen för William så han är på dagis och leker idag :) Min syster kommer hit snart så ska vi göra nåt, jag minns inte vad! Haha. Hon skulle komma hit för att de va nåt vi skulle göra men nej det här helt borta nu, jag minns inte vad det var. Gud vad jobbigt det blev.

Just ja, imorgon ska Willian klippa sig för första gången och vi får väl se hur det går. Han har ju rätt mycket myror i brallan så jag vet inte hur vi ska göra för att få honom att sitta stilla. någon som har lite tips?!

Kommentarer
Postat av: josefine norgren

En tablettask brukar vara bra mutning ;) grattis till lill tjejen förresten!

2010-10-21 @ 19:00:16
URL: http://josefinenorgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback