Äntligen

Ja, äntligen lite tid till att bara sitta ner och slappna av. Vi har varit vaken den 05:20 här hemma och jag har haft fullt upp hela dagen och det är inte okej att inte hinna vila när man är trött och på ett sånt "Less" humör som jag är på nu för tiden.

Iallafall så sover äntligen mina barn, William somnade på 1 sekund efter att jag bäddat ner honom i vagnen och Novisen hon är inte nöjd idag. Mest gråter! Men nu har hon äntligen somnat och jag hoppas hon gör det ett tag.
William har börjat bli gnällig och arg på mig när jag är med Novisen, speciellt när jag sitter och ammar henne. :( Det känns inte bra, jag blir så ledsen när han börjat regara så :'( Jag hoppas bara det är under en kort period! Han blir jätte glad när Pappa kommer hem från jobbet för då får han all uppmärksamhet av han och det är ju bra men det känns i mammahjärtat när man inte räcker till lika mycket till båda :'(

Igår kom iallafall barnens namnnappar hem :) Som vi väntat på dom. Men när jag sedan gick på nappjakt med William så undrade jag varför jag ens köpt mer nappar :) Nu är det färdig köpt ett tag vill jag lova.



Ja så här såg de ut i korgen igår efter nappjakten :) Vi har hittat fler idag.

Morgonmys kl 05:45 imorse.


Det va den lugna stunden de, Novisen har vaknat IGEN och gråter. Hon sov iallafall 15 minuter!
Jaja, bara bita ihop.

Trevlig eftermiddag vänner!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jobbigt att det måste bli så, men det är klart jag kände likadant när Malva kom till världen och då var jag ändå 2.5 år :O Men det är klart att William älskar både dig och Novisen fast han blir jätteglad när Peter kommer hem :)



Pyss Carro

2010-11-02 @ 14:06:42
URL: http://linddahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback