Oj. vad hände?

Ja vad hände?! Jag va ju så duktig på att uppdatera bloggen riktigt länge också men så fort min syster kom hem hit så blev det inte av längre. Det är för att jag aldrig är själv nu och då startar jag inte ens datorn, min dator har inte varit på slagen på säkert 2 veckor. Både facebook och bloggen har därför blivit lidande. Tråkigt men sant!

Det har hänt såå mycket och tiden bara rinner iväg. På måndag blir min lilla flicka hela 3 månader :) det är ju så sjuuk att det går så fort. Jag fattar inte ens att jag har TVÅ barn! haha. Men underbart är det, det är så underbart att se mina barns utveckling.♥
 
Nä nu ska jag fortsätta att se på SÅ MYCKET BÄTTRE* men jag lovar att bloggen snart kommer vara igång igen :) Min syster är inte hemma så länge till (tyvärr) och då hinner jag med datorn lite mer igen.

Önskar er en mysig lördag!



♥Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback