Envis och lik sin mamma ;)

Tiden!

När man jobba hela dagarna så blir det inte mycket tid kvar till att blogga har jag märkt. Jag får ju inte blogga på jobbet heller :( Men men jag gör så gott jag kan.

Igår vad det den 30-maj-2011 och det var min och Peters 3 års dag. Låter så himla lite :/ Det är lite länge heller men det känns så mycket mer efter allt som hänt under dessa 3 år. Dock firades det inget då jag jobbade till kl 19.00, var inte hemma förens 19:30 och när jag kom hem så skulle han iväg och träna. Så tiden vi fick tillsammans det var på kvällen när vi kollade på BigBrother :) Alltså en helt vanlig dag :) Älskar dig, Peter♥
 


Nu försöker jag få Nova-Lii att sova men hon vill inte, hon står i sängen och slår mot min datorskärm medans jag skriver :( Envis unge det där, Hon är ju så lik sin mamma redan nu så hur ska detta sluta?? Iallafall så har hon gått massor med steg helt själv idag, hon är så duktig och tidig om inte annat. Hon är ju faktiskt bara 8,5 månad. Snart får jag jaga ihjäl mig efter denna lilla skit ;)

Ska koncentrera mig på henne nu, ha en mysig kväll!


Tänk när hon var så här liten och bara låg ♥
  

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback