3 månader VS 8 månader ;)

Äntligen!

Ja nu har jag äntligen kommit hem och lagt mig i sängen efter en lång och minst sagt hård dag, började dåligt men slutade bättre om man säger så. :)

Barnen var färdiga för sängen när jag kom hem, så det var bara slänga i sig lite mat för att sedan hjälpa till att lägga dom. Nu ligger dom i sina sängar och sover inom kort hoppas jag, alldeles för sent för dom att vara vaken nu egentligen och lika sent vart det igår, inte bra. Men ibland blir det bara så och det är inget att göra, nu är det bara köra om rutinen igen med att lägga dom vid 19-19:30. Det är ju faktiskt skönt att få sin egna lilla tid tillsammans på kvällen när barnen sover. Man kan sitta ner och prata med varandra på ett helt annat sätt.

Nog om det jag måste bjuda på lite bilder på gotjejen våran från igår när hon hade brorsans kläder på sig :) Kläder som han hade när han va 3 månader, dom kan hon ha nu och hon är över 8 månader snacka om att det är skillnad på barn♥ 


Så här stor är jag :)



♥. ♥. ♥

William ville också vara med på kort


Nu blir det några avsnitt unga mödrar innan det är dags för Big Brother :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback