Typiskt!

Åhhh... Här har man suttit och skrivit ett långt inlägg och sen så bara försvinner allt :( inte okej.

Så för att göra ett långt inlägg kort så blev det ingen färgning av håret igår utan bara klippning. Jag hade visst bara bokat klipptid, men idag ska jag iväg och få lite finare färg på håret.
Kommer väl kanske lite före och efter bilder senare, hann inte knäppa på innan hon klippte det så det får bara bli på hur färgen blev.

Varit en tuff natt inatt så jag ska faktiskt vila mig lite nu innan Nova-Lii vaknar och ska äta och innan vi sedan ska åka iväg.

Hörs senare, önskar er en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 17:09:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback