Kräksjukan har hittat hit :'(

Lilla lilla William fick magsjuka igår morse och det satt i heela dagen. Ända från 07:30 till 22:00! Det är så jobbigt att se en så liten må så dåligt och inte förstå vad som händer när han kräks. Idag har jag iallafall fått i honom lite vätska och lite isglass, han har fått behålla det än så länge så jag hoppas verkligen att kräkningarna har slutat nu.


 
Mamma älskar dig, William ♥


Jag hoppas att vi andra klarar oss från magsjukan, Jag vill VERKLIGEN INTE få det! Jag har inte så mycket fobier i livet men att kräkas och att se andra göra det är verkligen min största fobi.

Jag vet att jag är dålig på uppdatering nu för tiden men jag ska fortsätta skriva så ofta jag kan och orkar, så forsätt kika in :) 

Önskar er alla en mysig dag!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback