Åh vad ska man göra??!

Jag tycker så synd om William. Jag vet inte vad jag ska göra! Han kräks ju iallafall inte idag men han vill inte heller äta, jag har fått i honom ett halvt smörgåsrån och juice blandat med vatten men mer än så går inte. Han vill inte ha!

Han gråter och skriker och vill inte tala om vad han vill eller om han har ont någonstans, Nova-Lii börjar också gråta och skrika efter ett tag då hon inte får uppmärksamhet av mig.
Jag är inte van att mina barn skriker och är ledsna så det blir så jobbigt när det är dubbelt upp. :'(
Jag vill att Peter ska vara hemma och hjälpa till men han måste ju såklart jobba!
 
Jag vet att jag gnäller och tjatar men det är jobbigt att ha två ledsna barn när man är helt själv, man räcker inte till och kan trösta båda samtidigt, tyvärr! och man vill ju kunna hjälpa dom vilket inte går när man inte vet vad man ska göra.

För tillfället är det lugnt och jag kan skriva av mig lite och kolla Fejjan. Nova-Lii sover ute i vagnen och William ligger här på soffan bredvid mig och små kollar lite på Byggare Bob medans han håller på att somna.
Det är väl det enda som är positivt när han är sjuk, att han ligger still och vill mysa med Mamma ♥


Tror faktiskt jag ska lägga mig bredvid honom nu och vila en stund medans jag kan.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback