Morgon?

Fy, Fy och Fy.......... Jag är så trött och svullen i ögonen idag :( en mycket jobbig kväll/natt. William är på dagis och Nova-Lii sover så egentligen skulle jag ta och vila mig lite nu medans jag kan, men det går inte att somna iallafall.

Annelie kom hit imorse så jag kunde skjutsa William i bilen till dagis. Guld värt! Sen när jag kom hem så tog hon Nova-Lii åt mig så jag har nyss tagit mig ett VARMT bad. Tusen tack syster!


Igår blev det ingen prommenad heller utan vi for till badhuset ist :) William ÄLSKADE det! Vi kunde ju inte bada så länge då det är väldigt påfrestande för små barn att bada. Dom blir fort trötta och hungriga. Nova-Lii är ju bara 4 månader, men hon fick vara med och bada för första gången och de va en stor hitt :)

Nova-Lii fick även smaka sin första tugga av puré men de va inte så gott tror ja :) Hon gjorde värsta minen, synd att ja inte fick någon bild på det. Hon åt upp tuggan iallafall utan att spotta ut de men gott tror ja inte hon tyckte de va.

William i omklädningsrummet igår efter badet♥








Dags för vila nu.

♥kramis♥


Kommentarer
Postat av: anniina

oj hjärtat vilken tur att du har en underbar syster som kan komma och hjälpa dig ,ja kan bara tänka mig att de är guld värt ta vara på varje sekund och minut du får vila eller slappna av.

jag har just lärt mig att de är inte värt att börja diska och dona en massa när de sover då är du i alla fall helt slut när de vaknar och har en massa ny energi .

saknar dig puss och kram älskade vän !

2011-01-14 @ 12:47:44
URL: http://finskatrollet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback