Hon har börjat le♥

Förlåt att jag inte höll det jag lovade igår :( Men jag har haft så fullt upp.

Min pappa kom på besök igår OCH idag :) Jag vart så glad, det är inte ofta jag träffar honom och jag älskar hur han är med mina barn. Den kärleken han får i sina ögon när han ser mina barn är underbar att se, jag blir alldeles varm i hjärtat av att se det. Jag har fått några fina kort på dom speciellt på Pappa och Novisen och jag fäller en tår varje gång jag ser korten. Jag blir lycklig av att se min Pappa lycklig, på riktigt!








Novisen har börjat le när man pratar med henne, man blir så varm i hela kroppen av att se hennes leende. Det finns inget i hela världen som är lika underbart som när ens barn ler åt en. Tyvärr har jag inte fått hennes fina leende på bild än men så fort jag fått det så ska jag visa er :)

Nog om det, nu blir de alldeles strax taco och senare är det Idolmys med Syster, Peter och Novisen. William sover hos momo inatt. ♥

♥Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback