Massa bilder :)

Vilken mysig förmiddag vi hade jag och barnen :) William "Bibaa" som han kallar sig själv fick ju som sagt tidigare åka pulka för första gången i år, och han älskade det. Inte ett ord på hela promenaden, inte ett ljud heller för den delen bara satt och njöt och tittade på allt intressant runt om där vi gick :)
Jag råkade gå i ett gupp en gång så pulkan välte och Bibaa hamnade under med ansiktet i snön och inte ens då lät han :) Haha! Han bara låg där tills jag fick upp han i pulkan igen. Jag torkade bort all snö i ansiktet på han och frågade om det fick bra men då bara pekade han framåt och ville att vi skulle fortsätta. Hihihi söt unge*


och som vanligt med lillan så sover hon. . .

William fortsatte leka i sitt hus när vi kom hem :)


Denna sista bild är tagen genom fönstret, men han är ju för söt!


Här är Bibaa's nya säng, snacka om att Mammas lilla kille har blivit stor♥
Bebis sängen har vi tagit ut men vi valde att ha den "stora" sängen kvar där inne ett tag till för han sover fortfarande inte hela natten så Peter måste ju ha någonstans att sova när han går in dit på natten :)


Nu lite vila sen frissan, Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback