TVÅ♥

Nu är denna dag strax över, jag ska sova alldeles snart och det är ensamt vill jag lova. Peter impuls bestämde sig för att gå ut ikväll och William sover hos momo. Så ingen av killarna i mitt liv ligger bredvid mig :( Tur jag har Nova-Lii även om hon sover så är jag ju inte helt själv :)

Nova-Lii blir TVÅ månader idag och jag förstår inte vart tiden tar vägen! Min älskade lilla dotter hela TVÅ månader, det känns som att hon kom igår. Det är så underbart att få barn, ont gör det men det är så underbart när man väl har bebisen på bröstet :) Det ryser i hela kroppen när jag tänker på det, så häftig känsla!


Vackraste tjejen i världen, Jag älskar dig Nova-Lii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback