Snabbis :)

Hej alla vänner!

Idag har jag mest legat på soffa hela förmiddagen, trött och less! På eftermiddagen efter ett samtal med BÄSTA CÄROLAJN blev jag genast på bättre humör och mycket piggare faktiskt.

Så nu har vi nyss kommit hem efter 1,5 timme i lekparken :) William sov väldigt lite idag så de kommer bli en lååång kväll efter lite sömn och mycket lek. Tog med mig system kameran ut så det har blivit lite nya kort idag på Willeman ;) Leia var här igår och hälsade på med sin mamma och då blev det lite kort på henne med :)

Jag ska iväg till apoteket och läkaren strax, bara peter kommer hem. Så ni får kika in igen lite senare mot kvällen så ska ni få se lite kort från gårdagen och dagen som varit.

♥Kramis så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback