Rumpnisse??

Idag när det inte snöade och töade så gick det mycket bättre att ta sig till dagis fram och tillbaka :) Men jag vill ändå ha en till bil i vinter, ett litet mongo räcker bra för mig ;) Typ en sån liten röd sak som vi hade förr. Men vi får väl se om jag får med mig Peter på den idén :)

Nova-Lii fick sova ute en sväng när vi kom hem från dagis och vad hon sov skönt där ute och vad otroligt glad hon va när hon vaknade. Hon är den vackraste lilla flicka jag någonsin sett. Vet inte riktugt hur min familj ser på den saken då alla kallar henne för Rumpnisse. Min lillebror sa en gång att hon såg ut som en liten Rumpnisse och sen så höll alla helt plötsligt med, alla utom jag! :) :) :)
♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hon är den sötaste i hela världen!!! Rasmus kan vara en rumpnisse. haha

2010-11-11 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback