Operation och hålla hand*

Min syster ringde för tjugo minuter sen helt yrvaken efter operationen. Allt hade gått bra, pjue* Älskade syster, du är bäst!

På tal om OPERATION så fick vi brev från Landstinget Gävleborg igår och den 3/12  ska våran lilla prinsessa till Hudiksvall och operera sig för första gången i sitt än så länge korta liv. Förhoppningsvis är det första och sista gången!

-----------------------------------------------------------------------

Igår när jag kom in i vardagsrummet så satt William på golvet bredvid Nova-Lii och kollade på bolibompa och jag tog fram kameran och skulle knäppa lite kort. När jag började knäppa så såg jag på ett kort att William höll henne i handen. Hur gulligt va inte det?! Helt tyst och själv va dom där inne och så höll han sin lillasyster i handen medans han tittade på tv. Älskade ungar!


♥ ♥

Mamma, mamma knäpp på mig med :)

♥ ♥
Ni är mitt liv, Ni är bara bäst!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så otroligt gullit så jag dör!

2010-11-18 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback