Jag gjorde det

Imorse när alla åkt till Skola och jobb så klev William och jag upp medans lillasyster sov, och så gjorde vi god frukost och tände massa ljus. Vi hade jätte mysigt där vid köksbordet. När vi var klara med frukosten så fortsatte myset i vardagsrummet framför Bolibompa :)




Och ja sen så gjorde jag det jag gruvat mig för hela morgonen. . . Jag packade på barnen och mig själv kläder och gick till dagis och lämnade William och sen hem igen. Jag tror det är dags att skaffa oss en till bil. Aldrig att jag tar vagnen ut i sånt här väder igen, speciellt inte när det är oplogat på gångvägarna. Jag tycker det är mysigt att snöar men fan vad jobbigt allt blev.

Inte har vi något passande regn/snö skydd till syskon vagnen heller :( Vi har ett som passar när båda sittdelarna är på men inte när det är en sitt och en liggdel. Vi ska se till att köpa ett sånt nu här i dagarna bara jag hittar ett till ett bra pris. Hittade två st på tradera och jag ska nog försöka buda hem ett av dom för ett nytt kostar ca 550kr med frakt och det tycker jag är lite mycket när man använder de så kort tid.

Idag gjorde jag som så att jag tog dom två vanliga skydden som vi har hemma och fick på vagnen på nåt konstigt sätt men de funkade ju bra så länge sittdelen är uppfälld. Skulle man lägga den ner så går de inte ha skydd på den delen. men idag funkade de bra.
Så här såg de ut :)



Nu ska jag gå upp och duscha medans Nova-Lii sover för snart kommer min bästaste ♥EMMA♥ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback