Godmorgon

Jag och Novis ligger uppe i sängen och myser, hon vaknade för en kvart sen och ligger nu och äter:). Jag försöker blogga via mobilen vilket jag aldrig gjort förr. Hoppas det funkar bra:) Novis sover hela nätterna vilket hon gjort sen, ja sen hon föddes. William var lika dan, det är så skönt och det är guldvärt för mig som mamma att få sova hela nätterna. Hon äter sitt sista mål vid tio-elva tiden och sen sover hon till mellan halv sex-halv sju. Hon vaknar för att äta och somnar om lika fort efter maten. Inatt har hon sovit i sin säng för första gången. Det gick ju bra! William var 8veckor när jag började ha han i sin säng om nätterna och igår när jag städade och bäddade rent överallt så tänkte jag att hon skulle få börja sova i sin säng. Hon är ju snart 8veckor hon med. 7v och 2dagar nu:) Nu ska jag rapa lillan och sen mysa vidare lite med henne innan storebror vaknar. Ha en bra morgon!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Mysigt. Allt blir bättre bara man får sova.



Fin bild i tidningen idag!

2010-11-03 @ 11:07:26
URL: http://teknikhemmet.se
Postat av: Caroline

Mm sömn gör väldigt mycket.



Ja, tack :)

2010-11-03 @ 14:52:41
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback