Förlåt....

Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen i helgen. Ber om ursäkt!

I Lördags tog jag och Nova-Lii tåget ner till Göteborg för att hämta hem min syster för ett tag :) Det gick kanon att åka tåg, första biten grät Nova-Lii konstant men de var bara dom första 40 minutrarna sen så va hon tyst och lugn hela resan. :) Underbara barn♥

Söndagen bestod av att åka bil och åka bil. :) Resan hem gick toppen, vi åkte vid 8:30 tiden från Göteborg och kom hem till Söderhamn vid 19:00 tiden. Då gjorde vi även ett stopp i Skövde och träffade BÄSTASTE vännerna Sissela♥ och Cärolajn♥ och självklart "lill Petter" Måns♥! Det va så underbart att få krama om dom och bara se dom! Saknar*

Iallafall så är det så min helg har sett ut, och idag är det Måndag. Dagen började med sovmorgon, William vaknade inte förens 08:38 och vi låg kvar och drog oss till 09:30 och de var så mysigt och skönt. Har saknat William tokmycket när jag varit borta så det är skönt att vara hemma igen!

Barnen är klara och jag ska ta mig en snabb dusch nu medans Novisen sover och William kollar på barnkanalen, sen ska vi nog bege oss ut mot Söderala för att hälsa på syster/moster♥

Har tyvärr inte blivit några bilder i helgen då jag glömde kameran hemma :( Men tog nåt mobilkort på Nova-Lii när vi åkte tåg ska bjuda på det sen!

Ha en bra dag så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback