Dålig men ändå bra!

Idag har jag inte haft någon bra dag :( Ont i huvudet och ovanligt trött. Trots huvudvärken och tröttheten så bestämde jag mig för att rensa garderober idag och få undan alla mina kläder som bott i lådor alldeles för länge nu. Det tog mig 4 timmar att blir klar med allt, men nu är det gjort och jag är så stolt över mig själv att jag tog tag i det.

Jag har verkligen haft/har så sjukt mycket kläder, fortfarande 2 garderober fulla men ändå har jag kastat kanske TVÅTREDJEDELAR av alla mina kläder idag. Förstår inte varför man spar så mycket som man vet att man inte använder. Jag har varit stenhård på mig själv nu idag och kastat allt som jag vet att jag aldrig kommer använda igen, det blev inge tänk om idag inte :)

Iallafall så har jag inte fått in bilderna på Williams nya säng på datorn än men jag ska se till att få in dom och lägga in här ikväll när barnen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback