Att man aldrig lär sig! ! !

Klart!


Nu är det klart, slingorna blev ganska bra. Det är snyggt för det är så blondt men håret mår inte bra nu :( Jag förstår inte att jag aldrig lär mig, BLONDERA INTE håret på något sätt hemma. Det blir så himla förstört! Men men nu är det gjort och jag får leva med det. Är nöjd men ändå inte, är rädd för att jag måste klippa av mig en bit nu när jag äntligen fått så långt hår och som äntligen börjat må bra och se fint ut. Ska göra allt jag kan för att få det bra, eller bra och bra bättre än det är nu. 

Ska knäppa lite efter bilder imorgon när det är ljust ute för nu är det så mörkt och sängen ropar. 

Godnatt och sov gott

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback