Massa bus!

Jag mår inte så bra nu för tiden och jag orkar inte med så mycket. Det blir mest att ta hand om barnen och att jobba. Syster har varit hemma några dagar nu iallafall och gett mig lite energi :) älskart!
Men tyvärr så försvinner hoppet när hon åker igen, vilket hon gjort idag!

Vi hann med mycket under dessa dagar :) På fredagen kom även min Pappa upp en sväng och var här hemma och busade med barnen nästan hela dagen :) På kvällen tog vi oss en Pappa och döttrar kväll och va ut och åt god mat och hade det jätte trevligt. Det var jätte längesen vi umgicks bara vi tre ♥ Lovely.

Lördagen spenderades i Bollnäs på Buspalatset tillsammans med Annelie då såklart, Storebror Claes och fasters lilla gohöna Leia. Nova-Lii och Peter lämnade vi hemma, det var bara jag och William som hade en mamma och son dag♥. Ungarna hade det så roligt, dom va helt slut efteråt :) Vi avslutade vistelsen i Bollnäs på MAX :) vilket säkert också uppskattades av barnen.

Söndagen finns det egentligen inte nåt att säga om det va en vanlig mys söndag med barnen. Kvällen dock avslutades hemma hos Mamma tillsammans med Annelie och BB på tv.n :) Härlig helg detta varit!

Men nu är frågan, vad ska jag nu hitta på? Willeman är på dagis och Novisen sover i vagnen. Jag ska kanske ta och äta lite frukost i min ensamhet och fundera över livet. Man har ju bara ett liv och det ska man väl göra det bästa av?

Trevlig måndag vänner!

Bjuder på lite bilder från Lördagen och busungarna.


Som jag sa så var dom helt slut efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback