Långt mellan gångerna.

Det blir som sagt tidigare långt mellan gångerna :) Ikväll har jag äntligen lite tid för mig själv och kan skriva ett litet inlägg, Peter är och tränar och barnen sover.

Barnen är äntligen friska och krya, annat mot för hur det va sist jag skrev. Tiden går så fort, Nova-Lii har hunnit fylla 6 månader och hon utvecklas för varje dag. Pratar en massor och har börjat mer och mer att skratta med ljud :) Hon snurrar runt över golven här hemma så man knappt hinner med. Det är ju så underbart att få se ens barn utvecklas.

William har också blivit stor, minst sagt! Jag klippte honom här om dagen och då blev han genast mycke äldre till utseendet, söt unge! Han pratar i meningar och det finns nog inget ord han inte kan, när han hör ett nytt ord så härmar han det och sen sitter det. Så underbart att han äntligen kan säga vad han vill, det är ju faktiskt så mycket jobbigare när man måste gissa till sig problemen när dom inte kan prata.

Jag är så stolt ♥







Nu ska jag kika vidare på Sofias Änglar och sedan blir det lite BB :)

Ha en mysig kväll, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Men gud är Nova-Lii sex månader nu? Då är det ju över fem månader sedan vi sågs, hon fyllde en månad den dagen ju. Gud vad tiden går snabbt!!



Visst är klänningarna söta? Det fanns bara den och den gula i butiken men jag funderar på att beställa en till jag med från onlineshopen, så söta ju.



Skulle verkligen vara skoj att ses snart igen. Vet att vi sagt det några gånger nu men jag menar det varje gång, hihi :)



Kram vännen!!

2011-03-22 @ 21:59:08
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback