Fyramånader ♥

Så där ja. Nu är vi alla klädda, mätta och glada :) Vi ska nog snart klä på oss mer kläder och gå ut och gå :) Nova-Lii får åka vagn och William Pulka efter, det älskar han! 

I Måndags började jag äta GI och satte igång med träningen på riktigt, det är så sjukt kul och jag mår så bra redan. Jag vill ha resultat snabbt och visst har det börjat bra :) Jag har gått ner 1,5 kg på 4 dagar vilket betyder att jag nu bara har 2 kg kvar till min startvikt innan graviditeten och 5,1 kg kvar till min målvikt :)
*Peppa, peppa*

Nu ska jag umgås med barnen dom börjar gnälla för att jag inte bryr mig om dom.

Ha en fortsatt trevlig dag, bjuder nu på lite bilder från morgonen :)

Grattis till dig min lilla älskling som blir 4månader idag♥








Kommentarer
Postat av: MANDY- Gravid BF 24/2

Okej, ja då lever jag på hoppet nu hehe :)



Men vänder sig den lilla inte, så är det nog meningen att det ska bli snitt anser jag, så vi får se :)

2011-01-13 @ 13:19:12
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback