Sliten.....

Ja, jag har varit helt slaktad efter helgen. urs och fy det märks att man inte är van längre :)

Idag är jag med i matchen igen och har hunnit med en hel del faktiskt. Varit inne i stan och blivit av med lite ärenden samt handlat och fikat tillsammans med Mamma, Syster, en av bröderna och lilla Leia <3

Nu har vi, jag och barnen nyss kommit in efter att ha varit ute och lekt lite, William ligger i Nova-Lii's babysitter och är helt slut ser det ut som och Nova-Lii ligger på golvet och leker med babygymmet. På tal om gymmet så tror jag att mina muskler och mitt fett längtar efter gymmet idag så det får bli lite träning mot kvällningen när Peter är hemma. 

Ska mysa lite med mina underbaringar nu sen dags för lite matlagning kanske :) 


Fasters lilla gohöna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback