Måndag

Japp idag är det ny vecka nya tag :) Jag är så stolt över mig själv som lyckas med träningen och att äta rätt. Jag har nu gått ner 4,5 kg på lite mer än 2 veckor och det känns underbart :) Nu har jag nått min start vikt innan grviditeten och lite till samt att jag bara har 3 kg kvar till den vikt jag vill ha. Peppa, Peppa*

William är på dagis och Nova-Lii och jag bara myser, tänkte gå ner och hälsa på Samantha (och Syster) om ett litet tag men annars händer inte mycket mer idag tror ja.

Har ganska mycket för mig den här veckan och det känns skönt. På söndag åker vi till Åre och kommer hem igen på onsdagen efter och på Torsdagen börjar jag JOBBA igen :) Börjar jobba 50% fram till i mitten på sommaren sen får vi se hur det blir. Det känns bra tycker jag, det ska bli skönt att få komma ut ibland och få komma bort från hemmet lite, jag ser fram emot de.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ett tag, vänta på att Syster ringer så jag kan börja gå ner till Samantha.


Underbara barn ♥

Min fina, fina Nova-Lii ♥

Min fina, fina William ♥

Kommentarer
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Tack för tipset :) Ja mössa under är nog viktigt annars blir det nog lätt lite kallt för det lilla huvudet i dessa tider :)

2011-01-24 @ 13:08:52
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback