CP android!

Det går inte blogga från min mobil :( Har försökt förr men då gick det inte och försökte 2 ggr igår men det går inte att skriva nåt i detta fält som jag skriver i nu. Rubriken går att skriva men inget mer :( CP android!

Idag har det varit en mycket lugn dag mestadels hemma. Tog med mig Nova-Lii och tog en fika inne i stan med Elin men det vart en snabb visit, då jag var så klumpig och glömde Novisens mat hemma!! Det gick ju bra ändå hon va inte så gnällig och hungrig som jag trodde hon skulle vara men mot slutet satte det igång och vi fick åka hem. Men TACK för en mysig pratstund iallafall Elin.

Ikväll blir det som vanligt inget speciellt för mig. Är sugen på att åka bort, bort hem ifrån men vart?! Jag vill också sitta och kolla på melodifestivalen och mysa, inte kärleksmysa dock för det får jag göra hemma. Utan vänskaps mysa umgås med vänner. :( Blir inte mycket sån tid längre tyvärr men jag hoppas det ska bli mer av det snart.

Ni vet ju vart jag finns och ni har mitt nr så hör av er :)



Förr, SAKNAR! ♥

Kommentarer
Postat av: anniina

oj saknar dig med grynet de där va på nyår i fjällen men nu minns ja inte vart vi va ,va det sälen ??

Unna dig själv att gå ut ibland eller bara bort hemifrån, de ger en så himla mycket energi tillbaka pusss på dig <3

2011-02-20 @ 07:35:05
Postat av: Sissela

Jag saknar dig hjärtat <3 du vet att du alltid får komma hit,är ju hemma hela dagarna ,men vet,det är långt hit och det är dessutom våran tid tt komma upp till er!!!! Blir åre v.16,kanske du är sugen på att komma upp ett par dar?rensade massa flyttlådor idag,hittade massor med kort på oss <3 jag saknar verkligen OSS !!! Älskar dig .....

2011-02-20 @ 19:10:58
Postat av: Caroline - mamma till lille Viggo

Hejsan! Jag hade samma problem när jag skulle skriva blogginlägg via mobilen. Till slut kom jag på en lösning - testa att trycka på ändra redigerare i det nedre högra hörnet. Funkade för mig iaf :)

2011-03-10 @ 10:10:21
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback