Ögoninflammation och Feber :'(

Åh nej, William mammas lilla pojke har fått ögoninflamation och feber :( typiskt! Han va så ledsen och grät en massa nu på kvällen så han fick alvedon och lite nässpray och sen sov han som en stock kl 19:00.
Känns som att natten kommer bli lång, han sover alltid jätte dåligt på nätterna när han är febrig. stackarn!

Pappa Peter får vara hemma imorgon och VABba för jag och Nova-Lii åker till Sundsvall imorgon bitti och kommer hem igen mot kvällningen. Någon som vet hur det är?! Får Pappan vara hemma med vård av barn samtidigt som jag är hemma och får föräldrapenning för Nova-Lii? Det är ju inte henne han ska vårda liksom. 

Nä, nu är det dags att ägna sig åt TV4 Sverige - Holland, EM kval

Trevlig kväll

♥Kramis♥
 


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Men stackars liten :( Hoppas han blir bättre snart! Men känn ingen press gumman, om du måste vara hemma och ta hand om William får vi bara skjuta på det en vecka! Massa kramar <3

2010-10-12 @ 20:39:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Therese

Tråkigt att höra att han fått ögoninflammation. Peter får vara hemma med William. Ni vårdar inte samma barn så då går det bra.

Kom bara ihåg att Peter måste anmäla Tillfällig Föräldrapenning samma dag som han är hemma med honom. Ni kan ju läsa mer på F-kassans hemsida.

Hoppas William blir bra snart igen. Leia har kry

at på sig bra. Penicillinet verkade snabbt.

2010-10-12 @ 21:43:42
Postat av: Caroline

Ja det bara kom pang poff nu på eftermiddagen. Jag hoppas verkligen han blir bättre snart. Okej tack, men det va så jag tänkte också med tanke på att man får vara hemma med föräldrapenning samtidigt bara det inte är för samma barn. Men då kan jag åka till Sundsvall med gott samvete imorgon och shoppa kläder :) :) Vilken tur att hon blivit piggare, så jobbigt när dom är så dåliga.

2010-10-12 @ 22:14:28
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback