Varför?! :(

Usch och blä och fy.! Igår natt så vaknade jag 02.30 för att min lilla stortå värkte så in i norden mycket. Jag tog en värktablett strax efter 03.00 då jag inte stod ut längre, men fick ändå ingen mer sömn den natten. Fick sova lite mellan 07.00 och 08.00 men det var inte mycket, William härjade samtidigt i sängen så jag vaknade till då och då. Nu då?! Jo klockan är 04.30 och jag är klar vaken medans alla andra sover. Jag har varit vaken sen 03.30!! Varför? Det är inte smärtan som hållit mig vaken nu för jag har knappt nå ont. Innan jag väl vaknade inatt så har jag sovit väldig väldig dåligt. Det kryper i kroppen och jag kan inte slappna av:( det känns så tråkigt! Vet inte vad jag ska göra, jag kommer ju vara super duper trött idag och på dåligt humör och ledsen:(. Varför kan jag inte sova? Hur ska jag få någon energi till barnen idag och hur ska jag kunna vara en glad och bra mamma idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback