Super mysigt!

Åh idag har jag inte haft mycket ledig tid. Men tar mig en snabbis nu medans William ser på Bolibompa och Novis sover.

Vi har nyss ätit god middag som bestod av Pepparbiff, klyftpotatis, rödvinsås, Bea och sallad. *mums* säger jag bara! Synd att man inte kunde avnjuta ett glas vin till maten bara. Visst många säger att det är helt okej att dricka ett glas när man ammar men mitt samvete klarar inte av det så jag står över alkohol så länge jag ammar. i allafall så länge jag ska amma inom dom 8 närmaste timmarna efteråt.

Kvällen fortsätter med chips och godis framför tv:n men först ska barnen i säng iallafall William. Novisen hon lägger sig inte förens 22.00 tiden än så länge. Man längtar lite efter den där ensam tiden tillsammans med Peter på kvällarna men det kommer väl en tid när barnen sover samtidigt.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

♥kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback