Sol, Snö och -3grader

Blev en sen kväll igår så några bilder i datan hann jag inte med. Får se till att bli idag istället när William sover middag.

Nu ska jag snart klä mina små barn och så ska vi ut i kylan och promenera lite :) Det är så vackert väder idag solen skiner och det är alldeles vitt på marken och -3 grader :)
Jag tänkte stoppa ner William i Pulkan för första gången i år och Nova-Lii får åka vagn som vanligt.

I eftermiddag blir det gymmet med Mamma, ÄNTLIGEN! Det blev inget förra veckan då jag inte fick på mig träningskorna för min tå gjorde alldeles för ont. Hoppas på bättre resultat idag när skorna ska på. :)


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas du får en underbar dag ute i solen med barnen gumman!! Här strålar solen också och Sundsvall visar sig från sin bästa sida :)



Puss & Kram!

2010-11-16 @ 09:54:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback