Sjukstuga :(

Ja här ligger jag och är sjuk, har inte haft ork till att skriva nåt här men känner att det är dags för ett litet inlägg nu.

Jag känner mig så nere och allt är bara jobbigt just nu men det går över snart det vet jag. Livet kan inte alltid vara en dans på rosor. Det är tur man har sina underbara barn när livet inte är på topp! Dom får en alltid att känna glädje. 

Idag har Peter varit hemma från jobbet och Vabbat, tur det för jag är verkligen helt slut i kroppen. Han fick åka med Nova-Lii på BVC för jag orkade inte och hon växer ju så det knakar vår lilla tjej. Hon väger nu 4690g och är hela 56cm lång. Hon har alltså växt 8cm och gått upp 1630g8 veckor och det är ganska bra gjort tycker jag. Tiden bara rinner iväg men jag försöker verkligen njuta av den. Jag älskar mina barn♥

Här är hon våran lilla prinsessa, 8 veckor idag




♥kramis♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej hjärtat! :)



Jobbigt att vara förkyld/sjuk!! :( jag har en grym förkylning som inte verkar vilja ge sig av :O Krya på dig <3



Kraam

2010-11-08 @ 19:18:32
URL: http://linddahl.blogg.se/
Postat av: anniina

ojoj hoppas du får bli frisk snart vännen , hon har jätte mörkt hår eran lilla sessa och är så vacker .

krya på dig och här kommer en stor puss och kram från oss <3

2010-11-09 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback