Livet på gymmet :)

Vilket tråkigt väder det blev helt plötsligt :( Hoppas verkligen Peter får kompa idag som han sa innan han åkte tillbaka efter lunchen. Jag vill verkligen inte gå i detta reng/Slask väder till dagis fram och tillbaka. Typiskt!
Seg dag idag med tanke på min dåliga sömn nu i två nätter. Tur att William har dagis ibland så han får leka av sig när mamma är trött :) Nova-Lii och jag har legat på soffan exakt hela dagen och sovit och myst såå skönt.

Idag är det fredag och det betyder träning :) Idag börjar livet på gymmet tillsammans med min mamma :) Som jag längtat efter denna dag. Hoppas nu bara det går bra att få på sig skorna min tå är inte den vackraste och skönaste just nu, jätte svullen, röd och öm. Men jag prövar! Jag har 4kg kvar att gå ner för att komma tillbaka till min gamla vikt och dom ska jag bort med och yttligare 2-3kg kanske sen ska jag nog vara nöjd. :)

Hoppas alla får en mysig fredag!


Vackraste killen i världen, Jag älskar dig William♥

♥kramis♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

När jag kommer så skall vi träna alla tre :)



Jag älskar oxå William, och Nova-Lii och självklart dig syster!

2010-11-12 @ 13:34:51
Postat av: Caroline

Ja det ska vi :) Vi älskar dig!

2010-11-12 @ 13:49:17
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback